Αποτελέσματα αυτό-αξιολόγησης 1ου Κύκλου Εκπαίδευσης

Στο πλαίσιο του 1ου Κύκλου Εκπαίδευσης του LAPET – και για κάθε μία από τις πέντε Εκπαιδευτικές Ενότητες του προγράμματος– ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες της ομάδας στόχου να αξιολογήσουν το επίπεδο γνώσεων, που οι ίδιοι θεωρούν ότι είχαν πριν και μετά από τη παρακολούθηση των ειδικών σεμιναρίων σε μια σειρά θεμάτων συναφών με την εκάστοτε Εκπαιδευτική Ενότητα (Εκπαιδευτικοί Στόχοι), ώστε να προσδιοριστεί, σε υποκειμενικό τουλάχιστον επίπεδο, η αποτελεσματικότητα και η επίδραση της εκπαιδευτικής διαδικασίας! Ζητήθηκε, επίσης, η αξιολόγηση της ποιότητας της εκπαίδευσης σε κάθε Εκπαιδευτική Ενότητα στην οποία συμμετείχαν, με βαθμολόγηση του εκπαιδευτικού περιεχομένου και του τρόπου οργάνωσης και υλοποίησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά και με την αναφορά επιμέρους στοιχείων των εκπαιδευτικών σεμιναρίων που δεν τους ικανοποίησαν, καθώς και προτάσεων βελτίωσης.
Αναλυτικές Εκθέσεις Αποτελεσμάτων, για τις επιμέρους Εκπαιδευτικές Ενότητες, μπορείτε να βρείτε στην ενότητα Προϊόντα του έργου.
Η αξιολόγηση της επίδρασης της εκπαιδευτικής διαδικασίας για τον 1ο Κύκλο Εκπαιδεύσεων πραγματοποιήθηκε με σύγκριση των εκ των προτέρων (ex–ante) με τους εκ των υστέρων (ex post) δείκτες έντασης αντιλήψεων ως προς τον βαθμό γνώσης στα μαθησιακά αντικείμενα που συνιστούν τους στόχους της Εκπαιδευτικής Ενότητας. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τις σχετικές αναλύσεις, είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικά, καθώς δείχνουν ότι σε όλα τα μαθησιακά αντικείμενα επετεύχθη σημαντική βελτίωση της αντίληψης αναφορικά με το επίπεδο των γνώσεων των συμμετεχόντων. Συνολικά, οι τιμές των δεικτών έντασης υποδηλώνουν τη μετατόπιση των γνώσεων των συμμετεχόντων από την περιοχή της «μέτριας γνώσης» προς την περιοχή της «πολύ καλής γνώσης».